Hur påverkar COVID-19 Harald Nyborg?

Med anledning av  COVID-19 har vi just nu en ökad volym som beställer via e-handeln samtidigt som alla led bakom oss (fabriker, leverantörer m.m) också upplever förseningar.

Detta i sin tur leder till att våra utsatta leveranstider tyvärr påverkas.

Vanligtvis för varor vi har i lager i Sverige tar leveransen mellan 2-5 arbetsdagar (något längre när varan finns på vårt C-lager i Danmark) men på grund av COVID-19 och att vi befinner oss mitt inne i en högsäsong har våra leveranstider förlängts och din beställda leverans kan komma att ta längre tid än vanligt.

 

Kundtjänst informerar:

Det är många som kontaktar oss just nu, detta medför att vi har längre svarstider än normalt.

Har du mejlat oss, vänligen skapa inte nya mejl utan svara i samma konversation för att vi lättare skall få all din information på samma plats. Vi svarar i tur och ordning helgfria vardagar mellan kl:08-17.

Har du ett brådskande ärende hänvisar vi till att kontakt oss via chatten här på hemsidan som är öppen helgfria vardagar mellan kl: 09-15.

Vid reklamation, sänd in ett mejl, med bild på skadan ,beskriv vad som hänt/ är fel tillsammans med ditt ordernr/kundnr.

 

Vi följer noga utvecklingen och myndigheternas beslut i frågan och säkerställer att alla våra beslut tas i enighet med detta.

Vi tackar för ert tålamod, vi jobbar så snabbt vi kan under omständigheterna för att få ut era orders och svara på er frågor.

Vänligen alla vi på Harald Nyborg Sverige

 

Ta hand om varandra,  tillsammans hjälps vi åt!