Hur påverkar COVID-19 Harald Nyborg under högsäsong?

Med anledning av  COVID-19 har vi en ökad volym som beställer via e-handeln samtidigt som alla led bakom oss (fabriker, leverantörer m.m) också upplever förseningar.

Vi är inne i högsäsong: April-Augusti.

Detta leder till att våra utsatta leveranstider som redan påverkras av covid-19 förseningar nu även påverkas av högsäsong och ett högt tryck på våra lager.

Vi beklagar detta och jobbar på så snabbt vi kan för att få ut alla beställningar.

Beräknad leveranstid: 5-15 arbetsdagar.

(vänligen kontakta vår kundtjänst först när 15 dagar har passerat vid fortsatt utebliven leverans).

Kundtjänst informerar:

Det är många som kontaktar oss just nu, detta medför att längre svarstider än normalt förekommer.

Svarstid just nu: ca 1 vecka.

 

Har du lagt en order och inväntar leveransbekräftelse? Just nu har vi en leveranstid på 5-15 arbetsdagar. (Vänligen kontakta oss först när 15 arbetsdagar passerat för fortsatt olevererad order).

 

Har du mejlat oss, vänligen skapa inte nya mejl utan svara i samma konversation för att vi lättare skall få all din information på samma plats. Vi svarar i tur och ordning helgfria vardagar mellan kl:08-17.

 

Har du ett brådskande ärende hänvisar vi till att kontakt oss via chatten här på hemsidan som är öppen helgfria vardagar mellan kl: 09-13.

 

Vid reklamation / fått fel vara, sänd in ett mejl, med bild på skadan ,beskriv vad som hänt/ är fel tillsammans med ditt ordernr/kundnr. Märk ämnesraden med Reklamation/fel vara och ditt ordernr.

 

Vi tackar för ert tålamod, vi jobbar så snabbt vi kan under omständigheterna för att få ut era orders och svara på er frågor.

Vänligen alla vi på Harald Nyborg Sverige