Lediga tjänster

Vi på Harald Nyborg söker nu en kundtjänstmedarbetare till vårt huvudkontor i Svalöv.

Vi söker dig som är driven och en serviceminded person med känsla för kundvård.

Som kundtjänstmedarbetare är dina viktigaste uppgifter att serva och hjälpa våra kunder via mejl, chatt och telefon. Övrigt förekommande uppgifter är orderadministration, produktfrågor och reklamationshantering.

Vår målsättning är att ha branschens bästa kundservice, så du behöver vara stresstålig, flexibel och noggrann.

Har du erfarenhet av liknande arbete eller kundtjänst är det en fördel.

Dina arbetsuppgifter
 Kundtjänstarbete via chatt ,mejl och telefon.

 Övrigt relaterat kontorsarbete

Kvalifikationer
Nödvändiga kvalifikationer:
 Behärskar svenska i tal och skrift obehindrat.

 Erfarenhet av kundtjänst eller annan kundkontakt (tex säljare)

Kvalifikationer som är meriterade:
 Kunskap om internet, e-handel och sociala medier
 Erfarenhet av kundhanteringssystem

Lokalisering: Du kommer vara placerad på vårt huvudkontor i Svalöv

Varaktighet, arbetstid
100%. Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Skicka ditt Cv och personliga brev till: Malin.ebbesson@hnyborg.se

Sista ansökningsdag: 2023-01-31

Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi ser fram emot din ansökan.

Vänligen Harald Nyborg SE